En dröm

2010-02-02 @ 09:30:09
Jag drömde lite läskigt/roligt i natt.


Vi skulle till Riga hade glömt en massa saker vi skulle ha med, så Ash skulle gå o hämta det medan jag gick till några vänner på ett berg. Jag parkerade bilen vid en smal bro nedanför berget. Och klev ur och passerade två mycket skumma män, de var sådär obehagliga o lömska så att jag blev stel i hela kroppen. När jag gått förbi började de skrika o dra i mig, de undrade var jag var på väg och sa åt mig att skynda mig när jag låg på backen. Jag trodde de skulle våldta mig. Jag skynda mig upp och kollade hela tiden bakåt. Tänkte att jag skulle ringa Ash, men det hann jag inte innan de sprang efter mig och börja vifta med pistol. Någon annan började skjuta och de drog ner mig på backen bakom ett träd och så sköts det hejvilt runt omkring mig. Jag var livrädd. Sen säger den ena i vänligare ton; vi vill att du flyttar bilen för den är i vägen när vi lajvar här. Och massa kvinnor och män med pistol började dyka upp runt omkring (det var inga riktiga pistoler) Och jag utbrister; varför sa ni inte det på en gång, ni behövde ju inte skrämma livet ur mig!


Fick inget svar på det, men det blev en kul historia att berätta för folket som var på berget. Nästan lite synd att det var en dröm, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback