Utflykt med klassen

2009-05-04 @ 21:12:00
Idag har vi varit i Munkfors på laxholmen, Lars Lerins museum. Han är en riktigt duktig konstnär med helt underbara akvareller, mycket värt att se:)
Sen for vi till Kristinehamn och såg på två utställningar, en av Jonas Livröd och en av Ole Lindboe. Det var intressant men inte överväldigande, annorlunda kan man säga. Vi fick en gratis bok dock, det var nice.

När jag kom hem låg det en avi innanför dörren, med två klistermärken. Gick till kronparksjouren och hämta två paket, det ena var premie för att jag testa på Top Hälsa, en boll, blossoms tränings-dvd, och e stegräknare. Det andra paketet var från InkClub bläckpatron, magnetpapper och en kortläsare, så nu kan jag äntligen fåin bilderna från kameran utan att krångla via Ash dator, så jag ska lägga in lite foton i gamla inlägg (mest mat).

Har för övrigt inte skrivit på länge eftersom jag har jobbat så stenhårt med min serie. Som jag för övrigt tänkte lägga ut, men insåg att den var för stor. Men ska lösa det.

Här sitter jag på balkongen och tecknar till serie (för nån vecka sen)

Imorn kommer Camilla :D Yeeeaahiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback