Fia o Manuel på besök

2009-05-09 @ 23:27:05
Igår kom Fia och Manuel, det är Ash syster o hennes pojkvän. Så vi spela ett av mitt nya singstar, roligt?? njäe, inte speciellt:S Visst några låtar kände man igen men de flesta inte, men vi lär väl oss. Kändes dock helt värdelöst att spela "skicka micken", partyläget med lag. Vi ska försöka med det andra nu, får se hur det går:) hehe

Vi var på mariebergskogen idag, det var jättemysigt med alla djur. Jag blev kär och blev påmind om hur mkt jag saknar djuren i min vardag. Visst mina fåglar är helt underbara, och jag älskar dom, men jag vill ha fler, mer och massor av djur. Hönor, papegoja, getter gäss, får alla möjliga djur:) LÄNGTAR tills jag har möjlighet.

Jaja nu ska jag va social här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback