Det är riktigt skit

2009-05-28 @ 19:04:10
Var VÄLDIGT länge sen jag mådde så här dåligt, eller jag vet kanappt om jag gjort det på samma grund.
Jag är aldrig sen o säga till andra: skyll dig själv, och jag säger det till mig med, men jag kan inte låta bli att tycka så synd om mig. Jag önskar min pojkvän ville ta hand lite om mig, men istället ringer han o säger att han sk filma hela kvällen :(
Vad var det som hände igår då? Klassfest, mkt trevligt, dock blev jag extremt full.

Var typ död när Ash sa hejdå till mig i morse, ändå fick jag ur mig att jag skulle till skolan. Han trodde jag skojja. Men vi skulle ha handledning, så jag tänkte gå dit och få lite material som jag behöver till mitt bokprojekt. Lyckades komma upp runt 12, men sen blev det bara skit. Så har jag mått illa och förjävligt hela eftermiddagen, mår fortfarande riktigt skit. Knappt ätit och inte gjort nåt.

Det värsta är att dom inte har ringt. Jag försöker att inte tänka dumma o idiotiska saker, men det är svårt.
Dom ringde Henke, Ash, Björn och Toni, strax efter 16 i tisdags, och gav dom intervjudatum. Men mig har dom fortfarande inte ringt, har skyllt på att det varit upptaget hos mig när dom ringt, men idag har telefonen bara legat på bordet utan ett ljud, förutom när Ash ringde, men det var rätt sent ändå.
Skulle ha ringt själv om jag inte mått så jävla dåligt, får väl göra det imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback