Vemod

2009-06-04 @ 18:16:07
Har kämpat i flera dagar, kanske veckor (fast inte konstant) med att färdigställa min bok. Det enda exemplaret, det handgjorda personliga med mkt känsla. Ändå satt jag till 1 inatt innan jag var klar inför redovisningen idag. Men jag blev nöjd, det blev stilrent och snyggt precis som jag ville.
Sista dagen i skolan, nu var det slut och vilka kommer jag träffa igen? Förmodligne endel ikväll, blev övertalad till"klasskväll" på Glada Ankan. Är inte så sugen, är faktist ganska slut efter detta bokprojekt, som alla som känner mig vet, så lägger jag ner min själ i projekt jag finner intressanta.
Men jag har inget speciellt för mig, tänkte lägga mig tidigt för att ladda inför första jobbdagen på lördag. Men ska åka in till Ankan o vara med ett tag iaf, eller borde jag va hemma, känner mig helt slut. 

Här ser det fördävligt ut, en riktigt konstnärs lya hehe. Vardagsrummsbordet är fullt med papper, böcker, klister, pennor o penslar och....disk. Skrivbordet... typ sammma, köket- DIIIISK, för ni tror väl inte min kära pojkvän får för sig att diska, tömma skurhinken efter att han torka golvet i helgen, eller ens laga mat när jag sitter o jobbar hårt inför en deadline. Ändå har jag inte hjärta att tjata och gnälla. Jag älskar honom och vet att han är trött och inte märker sånt, plus att jag har stökat ner så mkt själv.

Är iaf riktigt nöjd med min bok, får hoppas jag får bra betyg, eller det är nog skitsamma, jag vet att den är bra och jag tror jag får VG i kursen iaf. Jag fick VG på serien :D
som jag för övrigt inte lagt ut här än, men bilderna får ju inte va så stora, ska kolla på de nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback