Påsken är slut

2009-04-15 @ 17:46:30
Så då var påsken slut. Jag har haft en urtrevlig helg. Föräldrar bröder och svägerska på besök från lördag. Så vi var sju i lördags, åt lunch, fika med såååå söt tårta (ska få bild på den av någon så lägger jag ut :-)) Björn och Danielle var över på fika med. Sen när dom blev hämtade så hälsade vi på Emil och Sebbe oxå. 

Vi tog sedan en promenad i solskenet(familjen asså) och på kvällen blev det påskbuffe, med massa gott, tyckte alla, jag var nöjd. Och det blev dansmatta, guitarhero och singstar och lete o drika. Och vi sjöng så det skakade i väggarna. Vi la ner vid 12 och spelade kort i 3 timmar.

Dagen efter blev det frukost, fika med memma, mums, en finsk traditionell påskefterrätt. Jimmy och petra åkte hem och så var vi fem.

Kyckling med kassew serverades till middag. Promenad och "The secret", dokumentäraktig fim. På kvällen blev det cluedo och 500(kortspel)

Måndag åkte föräldrarna på dagen. Och så var vi bara 3. Edvin tog bussen på eftermiddagen, vi speade kort innan. Och så var vi bara 2. 

Tomt och konstigt, jag är fortfarande lite trött, men ikväll ska jag ut med våran gästlärare och två klasskompisar. Det första jag gör med nån från klassen, förutom bio som arrangerades för klassen, men var frivilligt. Imorn ska jag få lära mig lite mer om photoshop och ritbräda.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men hur mysigt får man ha det!? :)

2009-04-15 @ 21:28:17
URL: http://dynna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback